Fredag 29 April

Jag känner mig så glad idag! Solen skiner och jag slutade jobba klockan tolv. Idag fick jag även reda på att jag och min fina har semester samtidigt i sommar. Ni anar inte hur bra det känns, då hinner vi göra en massa saker tillsammans som vi inte kunnat göra så mycket under somrarna eftersom jag alltid sommarjobbat och aldrig haft någon semester. Jag funderar starkt på att övertala min fina om en utlandsresa en vecka men frågan är hur det kommer gå. Han är inte så lättövertalad om man säger så ;) Men vad vi än hittar på så kommer det bli så himla härligt och bara kunna vara med varandra. Jag har bara tre veckor i sommar för jag har inte fått ihop mer tid, har ju inte jobbat speciellt länge så jag är glad över dom veckorna jag fått. Och att jag fick andra perioden känns ju inte direkt sämre, då är jag ledig under motorveckan och allt. Ge mig sommar nuu!

Nu ska jag fortsätta äta min lunch, städa upp lite här hemma så det är fint när min fina slutar jobba och sedan blir det bara mys resten av kvällen. Ska försöka gå i säng tidigt så jag orkar med att jobba imorgon. Det känns faktiskt bra att jobba i helgen, Valborg har som aldrig varit speciellt stort för mig.

Ta hand om er! ♥


Till det sista andetaget.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0