21 - Därför tränar jag

Jag tränar för att jag älskar att röra på mig och mår bra av det. Jag tränar för att förbättra min kondition och jag ljuger för er om jag säger att 'gå ned i vikt' tankarna har försvunnit. Klart jag tänker på det, men det är inte så att jag känner att jag MÅSTE träna varenda dag för att förlora kilon. Jag har väldigt lätt för att gå upp i vikt så det är viktigt för mig att hålla igång så jag inte faller ned i ätstörningsträsket igen.

Träning är en väldigt stor del av mitt liv och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan den. Jag tycker att alla människor borde försöka röra på sig minst en halvtimme varje dag, för man kommer tjäna på det i längden. När man blir gammal så får man mindre värk och kanske till och med lever längre, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0