Andra December

Inatt har jag jobbat och det gick hur bra som helst! Var tvungen att koncentrera mig extra där kring fyra för då var jag riktigt trött, men annars var jag ganska pigg under hela natten. Kan vara skönt med lite omväxling ibland, men jag jobbar hellre dag än natt. Jag upp tidigt, göra bort mitt pass och sedan vara ledig resten av eftermiddagen/kvällen. Kanske en vanesak, men jag trivs som jag har det nu! :)

Idag har jag hunnit med en promenad, det var riktigt kallt och blåsigt ute men jag höll ut. Efter promenaden gick jag och Mamma över till Jocke och Mia där vi blev bjudna på kaffe. Tack för det! Satt en lång stund där och bara pratade. Mysigt. Nu är jag hemma och har diskat undan, väntar på att min fina ska sluta jobba så vi kan åka och köpa en blomma till hans fina Mamma som fyllt år i veckan :)

Ikväll ska vi ut och äta på Golden Bar med Marcus och Malin. Härligt att unna sig ibland med att äta ute, speciellt på fredagar när man har helg. Sedan efter det åker jag och min fina till Tjäl, där blir vi till imorgon skulle jag tro. På söndag ska jag julbaka med Mamma och Malin. Det blir nog biskvier, lussebullar och Rocky Road's! Gott.

Nu måste jag hoppa in i duschen innan världens finaste kommer hem, om jag inte skriver något mer ikväll så får jag önska er en riktigt bra fredagkväll. Kram på er!


Min goding. Jag älskar dig obeskrivligt mycket Peder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0