Elfte December

Helgen är över och jag har haft en superhelg! Helgerna bara flyger förbi som vanligt. Imorgon är det måndag igen, en ny arbetsvecka väntar och det är bara att bita ihop! Denna vecka har jag ganska mycket kul att se framemot. På onsdag är det julbord med jobbet och på torsdag hade jag och Malin tänkt åka till Umeå för lite shopping! Har dock ett möte klockan två då, men får försöka se om det går att ta på morgonen istället. Blir det av så ska jag köpa julklapparna som vi har kvar att köpa och så ska jag försöka hitta någonting som jag kan ha på mig på julafton! :)

Imorgon ska jag och Malin fara på gymmet, var ett bra tag sedan vi var dit så det ska bli väldigt intressant och se hur mycket kondition man har kvar.

Nä nu ska jag ta ett varmt bad och sedan krypa ned i sängen bredvid min fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0