Femte December

Snön har äntligen kommit, så mysigt! Äntligen får man lite julkänslor. Var precis ute på en promenad, måste erkänna att det var jobbigare än vanligt med tanke på all snö. Men nu ska jag absolut inte klaga för jag har längtat så efter denna snön. Var så mysigt att vakna imorse och se ut genom fönstret. Nu vill jag bara ha julafton!

Jag har varit ledig idag, min absolut sista semesterdag för detta år ;) Har varit hur härligt som helst att ha denna ledighet, den behövdes verkligen. Jag har fått sova ut i princip varje dag, sover så dåligt på nätterna nu så sovmornar behövs för att jag ska orka. Men det känns också skönt att gå till jobbet imorgon, få tillbaka rutinerna.

Ikväll ska jag och min fina åka upp till Sidberg och mysa med världens bästa farföräldrar. Har inte varit där på ett tag så det ska bli riktigt kul. Hoppas ni får en lika bra kväll som jag tänker ha!


Min bästa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0