Femtonde December

Idag har jag och fina Malin varit till Umeå, en hel dags shopping och nu är alla julklappar fixade! Det känns super och jag har haft en sån bra dag. Direkt vi kom fram vid lunch åt vi jättegod mat på en resturang, friterat ;) Sedan var det bara att börja handla, jag fann ett par fräna leggings till mig själv på Monki och jag är faktiskt stolt över mig själv att jag inte köpte något mer utan fokuserade på julklappar till nära och kära. Skulle egentligen köpt något att ha på julafton, men det blev inget med det så jag får ordna det sen.

Jag märker ju hur trött jag är, blev helt slut på efter en dag på stan. Sov nästan hela resan hem och jag skulle lätt kunna somna om nu och sova till imorgon men icket. Jag ska vara vaken till min fina kommer hem från Tjäl, har saknat hans underbara kramar idag så ska bli skönt att få hem honom!

Vi fick oss ett gott skratt idag må jag säga. Jobbigt läge hörru.


Min snygging!! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0