Fjortonde December

Nu har jag precis gjort mig klar för att åka in på jobbet, äta julbord och få någon information. Sedan kan man nog säga att denna dag är dagen med stort D. Om jag inte svimmar. Haha! Ja, man lär sig alltid  något nytt. På så vis är jag himla feg.

När jag varit och ätit julbord med jobbet ska jag hem och städa lägenheten. Enda dagen jag har tid med det är idag, så bara att bita ihop! Imorgon ska jag på ett möte tidigt på morgonen, sedan ska jag och Malin åka till Umeå och handla julklappar! Så roligt att komma iväg lite. Jag ska även kika på något som jag kan ha på mig till jul, en röd julklänning vore perfekt!

Nä nu måste jag nog ut och skotta av bilen, för ett tag sedan snöade det så mycket att man knappt såg ut. Så mysigt med snö, jag längtar så till julafton!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0