Tjugofemte December

Julen är över, iallafall för min del. Imorgon väntas jobb, känns sådär om jag ska vara ärlig! Så trist att man inte haft någon julstämning alls i år, kanske blir så när man blir äldre. Man har liksom gjort allt för att få fram en liten gnutta julkänsla men icket. Denna helg har inte varit så speciell, men jag har fått vara med dom människorna som jag älskar mest så den har ändå varit bra.

Jag har iallafall varit supersnäll i år för jag fick jättemånga och jättefina julklappar! Ett gravidsmycke, sköna och fina tofflor, parfym och body lotion, presentkort på Lindex, pengar, två jättefina vita lyktor, havandeolja, ett fint armband och en duk som min fina's farmor gjort åt mig. Jag är mer än nöjd och så tacksam för att jag har så fina människor i min närhet som ger mig så fina julklappar!

Nu sover min fina så sött här bredvid och jag ska göra honom sällskap. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hazel

Gud vad spännande med bebis i magen!!:)Tittar in här lite då och då för att se om du skrivit om din graviditet. Mår du bra? Du är inte illamående eller så på morgonen? När är du beräknad? :) Kram

2011-12-29 @ 16:08:13
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0