Tjugoförsta December

Ikväll julstädas det för fullt här hemma, granen ska pyntas och alla tomtar ska upp! Mys. Min fina är påväg hem med en ny Audi åt oss, väntar ivrigt! Ska ut och övningsköra den direkt han kommer hem ;) äntligen har vi en bil och äntligen en Audi. Vi hade ju en sån förut, en röd en. Nu kör vi på en svart. Gissar på att den kommer gå lika bra ;) Fick ett sms av min fina precis när han köpt den "Nu har vi en säker bil åt våran bebis:)" Sötplutt.

Idag har jag färgat håret, så nu är det rött och fint igen. Sedan gick jag en sväng på stan innan min fina bror hämtade mig. Farligt att ha en svägerska som jobbar på Lindex, skulle bara köpa nagellack men kom hem med lite underkläder också ;)

Imorgon jobbar jag till halv ett, så härligt med en kort dag för att sedan göra helg. Kan inte förstå att det är julafton på lördag, tycker inte jag har några julkänslor alls. Men det kanske hinner komma innan helgen. Fick förresten reda på en superkul sak idag. Jag jobbar heldag på nyårsafton istället för en delad tur. Så skönt!! Då får jag vara med min underbara familj hela kvällen ♥

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Ett stort Grattis till Graviditeten! Vilken mysig blogg jag har hamnat inne på. Hoppas att allting är bra med dig! :)

Kramar.

2012-01-12 @ 09:27:39
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0