Tjugosjunde December

Då har två arbetsdagar gått sedan min julledighet, dagarna flyger bara iväg! Snart är det nytt år och vi har så mycket att se framemot. Kanske det bästa året någonsin. Jag bara vet att det kommer bli bra, nästa år blir vårat år ♥

Som sagt så jobbar jag hela helgen som kommer, nyårshelgen. Kunde byta så jag får gå heldag på lördag istället för en delad tur och superglad blev jag över det! En god middag hos finaste Mamma är inplanerad och sedan blir det bara mys fram till tolvslaget.

Nu ska jag försöka väcka min fina som sovit sedan middagen. Sedan ska jag försöka bege mig ut på en promenad, jag är så fruktansvärt trött så jag behöver lite frisk luft.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0