Tjugotredje December

Imorgon är det julafton! Årets mysigaste tid. Min fina är påväg hem från jobbet snart, då ska vi åka in på stan och handla det sista. Jag ska köpa mig ett par röda strumpbyxor att ha på mig imorgon, till dom ska jag ha på mig min svarta spets klänning. Nu när jag är röd i håret så passar det ju perfekt med svarta kläder ;)

Senare idag ska jag träffa finaste Frida. Och kring halv fem, fem åker vi till Örnsköldsvik för att fira jul. Vi ska bo hos morfar inatt och sedan firar vi jul hos moster m. kusinerna imorgon. Ska bli super mysigt att komma iväg lite och jag ser mest framemot att få ge min fina mormor en lång, varm kram.

Imorgonkväll åker jag till min fina och firar resten av julen med hans fina familj och sedan stannar vi i Tjäl till juldagen. Även fast jag inte har några julkänslor så känns det som att denna jul kommer bli supermysig. Jag kan inte sluta tänka på nästa år, då är vi en egen liten familj ♥

Om jag inte hinner skriva något mer ikväll eller imorgon så önskar jag er mina fina läsare en riktigt god jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0