Vi två ska bli tre ♥

Nu är det äntligen dags att dela med sig av den stora lyckan till allmänheten! Ett litet pyre växer i min mage just nu, ett mirakel som vi har skapat ♥

För lite mer än två månader sedan fick vi reda på att vi den 19 Juni 2012 ska bli föräldrar. Vilken fantastisk känsla. Inga ord kan beskriva hur lyckliga vi är och hur mycket vi längtar till Juni. Detta är verkligen meningen med livet.

För snart fyra år sedan träffade jag min stora kärlek och livskamrat. Vi har gått igenom så mycket, både glädje och sorg. Vi har alltid hållit ihop och kämpat för våran kärlek, vi har verkligen bevisat att våran kärlek övervinner allt. Därför vet jag att det här kommer bli så bra. Peder är en sån fin människa, så lugn och trygg. Jag är säker på att han kommer bli världens bästa pappa

 



RSS 2.0