2011-02-01

Jag är så trött idag så jag tror att jag faller ihop snart. Har sovit jättedåligt inatt, vaknat flera gånger. Min fina har hostat så mycket så han har själv inte kunnat sova så mycket, nu sover han iallafall gott så det känns skönt. Jag börjar bli riktigt förkyld jag med, ber till gud att jag iallafall klarar mig veckan ut för sedan är jag ju ledig i sex dagar så då spelar det inte så stor roll om jag är sjuk. Viktigt att jobba!

Idag jobbar jag till halv fem, en himla lång dag med andra ord. Jag lär va ganska trött när jag stämplar ut i eftermiddag, men ska ändå försöka ta mig ut på en promenad innan jag intar soffläge. Har ju faktiskt hållit mitt nyårslöfte som var minst en timmes promenad varje dag!

Nä nu ska jag platta mitt hår och sedan pussa på min fina innan jag åker på jobbet.
Ha en bra tisdag alla fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Tack så mkt :) Och tack för dina tankar :)



Allt väl med dig idag? :)

2011-02-01 @ 09:48:45
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Blir det någon utgång på www då?:)

2011-02-01 @ 13:34:44
URL: http://rebelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0