2011-02-02

Har mått dåligt nu i flera dagar, speciellt efter att jag ätit något. Nu känns magen inte helt hundra men jag ska ändå fara på svm mötet. Missade det förra gången så inte så bra att missa det idag med. Handlar ju bara om två timmar så det ska jag nog klara. När jag slutar ska jag laga någon middag åt mig och min sjukling som fortfarande inte blivit frisk. Stackarn. Sedan ikväll ska jag ta mig ytterligare en promenad hade jag tänkt mig, är ju så härligt ute idag. Hade gått i flera timmar om jag inte haft mötet, men imorgon är jag ledig så då får jag hoppas att det är minst lika bra väder så jag kan gå längre.

Har inte så mycket att säga idag faktiskt. Hoppas ni har en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Vad roligt att du är med :) Jag hör av mig när finalisterna är utsedda :)

2011-02-02 @ 14:06:59
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det är samma här, och nu var det länge sen som jag var ute så nu taggar jag www ;D

2011-02-02 @ 15:00:30
URL: http://rebelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0