2011-02-03

Då var det torsdag igen. Min lediga dag den här veckan för jag jobbar helgen som kommer. Känns hur bra som helst att få vara ledig idag, ska ut och gå en lång promenad alldeles snart och sedan ska vi städa hela lägenheten. Fick ett sms av Lars imorse att han ville byta morgondagen med mig, jag jobbar egentligen kväll och han jobbar dag så vi bytte. Imorgon jobbar jag alltså från morgonen till halv två och det känns underbart. Då hinner jag fara och handla inför helgen och så handla någon god middag åt mig och min fina. På något sätt känns det roligare att jobba dag än kväll på en fredag. Sedan jobbar jag hela helgen + måndag och sen är jag ledig i sex dagar. Skönt!

Nu ska jag försöka få i mig någon frukost så jag orkar gå långt. Blir nog fil och flingor, det vanliga ;)

Ha en bra torsdag alla fina läsare!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin bild! Du ser väldigt hurtig ut där :) <3

2011-02-03 @ 13:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0