2011-02-04

Jag är väldigt trött och mår illa idag. Men ska ändå försöka ta mig på jobbet och jobba. Har ju bytt med Lars så jag tar hans dag idag så tar han min kväll, känns ändå bra trots att jag älskat sovmornar. Direkt efter jobbet idag ska jag ut och gå, sedan ska vi äta middag hos mamma. Resten av kvällen ska vi bara mysa, det blir en väldigt lugn kväll eftersom jag jobbar hela helgen. Kommer förmodligen slockna tidigt.

Jag gillar inte sånt här väder! Det har snöat som bara den och så börjar det bli kallare igen. Huvva! Vill att det ska vara nollgradigt som det varit nu några dagar.

Nä nu ska jag göra mig klar för jobbet, ha en härlig fredag!



Om exakt tre månader har vi varit ett i hela tre år. Jag älskar dig föralltid Peder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0