2011-02-05

Än hur mycket jag försöker lägga mig i tid på kvällarna så lyckas jag aldrig! Igår la jag mig visserligen klockan elva men somnade inte förren halv ett. Förstår inte varför jag har så svårt för att slappna av. Just nu känner jag mig som en vandrande zombie, har druckit en C-vitamin i hopp om att bli lite pigg. Slutar klockan fem idag, världens längsta och ibland drygaste tur men det ska nog gå bra. Är faktiskt lite skillnad att jobba på helgen, mysigare på något sätt. Men det ska bli skönt att ta en powernap när jag slutar.

Nä om jag skulle gå och väcka min fina som ska skjutsa mig på jobbet idag, han är världens underbaraste som ställer upp trots att han är ledig och fortfarande lite sjuk. Så går det när man bara har en bil och han är i behov av den medans jag är på jobbet ;p

Ha en härlig lördag alla fina läsare!

Kommentarer
Postat av: F E B R U A R I T J E J

Ska du se melodifestivalen ikväll? :)

2011-02-05 @ 18:11:31
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0