2011-02-06

Jag vill soooooova. Finner fasiken inga ord för hur trött jag är! Men nu är det bara att göra sista rycket, jobb till halv ett sedan hem och sova. Jobb ikväll och imorgon, sedan är jag ledig i några dagar! :) Skönt ska det bli att få träna och sova när jag vill. Förresten på tal om jobb så vill jag börja flyta. Ska höra med chefen imorgon hur många procent och när jag får börja. Skulle vara härligt att få jobba lite mer och få lite mer pengar.

Igårkväll blev det bara en massa mys. När jag kom hem hade min fina lagat en jättegod pastagryta, somnade i soffan en stund efter middagen och var proppmätt hela kvällen. Vi gav oss ut på en promenad men fick vända efter halva vägen för jag hade så ont i min mage. Men mysigt var det så länge det varade. Såg lite av Melodifestivalen, men det var inte speciellt bra. En lugn kväll, precis vad jag behövde.

Nu ska jag fortsätta göra mig klar för att åka på jobbet. Ha en härlig söndag alla fina läsare!


- Aldrig ska jag sluta älska dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0