2011-02-07

Jag måste berätta en rolig sak som hände mig inatt. Kan inte sluta skratta åt det. Jag vaknade i paniken klockan halv ett inatt, sprang upp och virrade runt. Peder vaknade och frågade vad tusan jag gjorde, jag sa ' jag har försovit mig, hur många timmar har jag försovit mig!? ' Hahaha. Fattar inte vad jag höll på med, väckaren hade ju inte ringt. Måste ha drömt att jag gjorde det och så vare så verkligt att jag vaknade. Lite roligt var det iallafall.

Nu är jag iallafall vaken, väckaren ringde som den skulle och jag är inte sen till jobbet ;) Kan säga att det känns i min kropp och i mitt huvud att jag jobbat hela helgen. Nu är det bara att göra sista rycket.

Ha en härlig måndag alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0