2011-02-09

Nu har jag städat heeela lägenheten. Städat det stora förrådet, där lyckas allting hamna på golvet tillslut så nu när jag skulle börja städa där inne kom jag knappt in. Men nu är det rent och fint, i varenda hörn. Har även gett mig på min garderob som såg ut som ett bombnedslag, nu ligger alla kläderna på plats igen!  Älskar att städa i smyg, eller när min fina inte vet om det och så blir han så glad och stolt när han kommer hem. Det är en underbar känsla! Nu har jag dessutom bytt ut bilderna i ramarna som står i hallen, valde att han bilderna på oss två från utlandsresan istället och så spikade jag upp väggordet 'Amor Vincit Omnia' ovanför. Det blev riktigt snyggt :)

Nu förtjänar jag en lång promenad i det härliga vädret innan jag ska börja med middagen. Det har blivit mildare under dagen, imorse var det riktigt kallt så jag tog ett bra beslut att städa på morgonen.

Nä nu ska jag klä på mig och gå ut. Ha en fortsatt trevlig dag alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0