2011-02-10

Jag har insett att jag inte skulle klara av att vara arbetslös, så fruktansvärt tråkigt och gå hemma medans alla andra jobbar. Som tur är får jag börja flyta från den första Mars så då kommer jag jobba mer och inte vara såhär långledig. Ibland kan det vara skönt att få vila upp sig, men det räcker med en dag eller två. Inte sex dagar! Jag ska vara himla glad att jag har ett jobb, verkligen.

Fram till nu har jag inte gjort speciellt mycket, ätit lunch med min fina och sett på The Tyra Banks Show. Ska alldeles snart trotsa kylan och bege mig ut på en lång promenad. Sedan ikväll ska vi fara på gymmet, det var nervöst att fara dit igår måste jag erkänna. Jag har ju bara fokuserat på promenader den senaste tiden, även fast jag lovat mig själv att bli duktigare på styrketräning så har det inte blivit av. Men det gick bra igår, en halvtimme på löpbandet och en halvtimme styrketräning. Ikväll blir det nog samma skulle jag gissa på, löpbandet var då iallafall fullbokat ikväll. Fattar inte varför dom bara har ett löpband, alla vill springa eller gå så det är alltid upptaget. Men hann boka in en halvtimme ikväll så det får väl räcka nu när jag tänker promenera idag också.

Jag måste bara ge er ett musik tips. Gå in på youtube och lyssna på Sam Tsui. Han gör egna låtar men jag har mest hört hans covers, dom är helt underbara. Bästa låten just nu är 'If I Die Young' - The Band Perry - Sam Tsui. Jag blir tårögd varenda gång jag hör den låten.

Nu ska jag ta på mig massor med kläder och gå ut i kylan. Ha en härlig torsdag alla fina människor!


Jag valde den här bilden idag, saknar min fina op klass jättemycket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0