2011-02-15

Jag började denna dag med ett hårt träningspass på gymmet och det var riktigt härligt kan jag säga er. Dagen blir på något sätt så mycket bättre när man tränar tidigt på morgonen. Det blev en timme på löpbandet och sedan styrka på det, var helt slut på efteråt. Men jag måste erkänna att det är mycket roligare att träna tillsammans med någon, var nästan helt själv på gymmet idag och man presterar på något vänster bättre när man har någon med sig. Efter att jag tränat skjutsade världens finaste Mamma hem mig så jag slapp gå hem i -30 graders kyla. Usch så kallt det har varit i flera dagar nu. Vill ha sommar nu!

Nu funderar jag på att ta mig en powerwalk och sedan mysa ned i min onepice framför tvn hela kvällen. Kylan har trots allt lagt sig lite, bara -18 grader nu så man ska nog passa på att vara ute för imorgon kommer det vara svinkallt igen.

Hoppas ni haft en lika bra tisdag som jag har haft. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0