2011-02-17

Godmorgon, pigga och glada? Jag är inte speciellt pigg, låg och vred mig länge igår innan jag äntligen kunde somna. Kan ha att göra med att jag sov till halv elva igårmorse så jag var inte speciellt trött när jag la mig för att sova igårkväll. Men nu är jag uppe iallafall, äter havregrynsgröt och läser lite bloggar. Ska alldeles snart gå och väcka min fina som ska skjutsa mig på jobbet. Han är så snäll som ställer upp för mig. Jag vill inte ta bilen för när jag slutar kvart över ett vill jag gå direkt från jobbet, gå en lång runda och sedan hem. Känns som lagomt.

Så ja, på dagens schema står det först jobb sedan en powerwalk. När jag har gått ska jag hem och göra mig klar för att åka till Skellefteå med grabbarna. Vi ska se Modo spela och förhoppningsvis får vi se dom vinna nu när vi väl åker dit. Ska bli roligt och komma iväg lite, alltid lika mysigt.

Jag hoppas att ni får en trevlig dag, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0