2011-02-22

Godmorgon alla fina läsare!

Jag har just fått i mig lite frukost och ska alldeles strax åka på jobbet. Idag jobbar jag till klockan två, har en helhärlig vecka i veckan måste jag säga, nästan bara korta dagar och ledig helgen. När jag slutar idag ska jag direkt åka på gymmet och träna en timme. När jag tränat ska jag hem och duscha sedan lägga mig i min sköna säng och sova fram till middagen. Jag är huuur trött som helst. Igår när jag var ledig sov jag bara till halv tio, fattar inte varför jag inte sov längre när jag väl kunde. Men det är typiskt mig ;p

Nu ska jag åka på mitt älskade jobb. Ha en toppen tisdag ♥


Puss på den människan jag älskar mest i hela världen. Alltid vi ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0