Alla ♥ dag!

Jag har haft en mysig dag trots allt. Har haft jätteont i mitt huvud hela dagen och jag som aldrig brukar ha det. Har knaprat alvedon och nu känns det lite bättre. Jobbade till halv fyra, kan säga att det kändes att jag varit långledig när väckaren ringde imorse. Ville inte alls stiga upp. Kändes bara drygt, man kommer ur form när man är ledig så länge. Vilken himla tur att jag ska börja flyta den första Mars, då får jag jobba ännu mera. Efter jobbet åkte jag direkt upp på Finnbacksskolan där Mamma och hennes arbetslag skulle dansa zumba. Jag skulle ju vara barnvakt till älskade Albin medans hans mamma var med och dansade. Det var hur mysigt som helst, han är så lugn och fin. Han bara tittade på alla som dansade och skrattade, världens goaste bebis! Malin kom också och höll oss sällskap, mycket trevligt. När det var slut så åkte jag bara hem och hämtade upp min fina sedan åkte vi till Mamma på alla ♥ dag middag. Chicken Enchiladas. Gött!

Marcus och Malin var så söta och hade köpt en fin blomma till oss och en hjärthandduk. Dom är för söta! Sedan hade Mamma köpt oss en ängel som höll i ett hjärta, en fin blomma och en ask med hjärtgodis. Tackar så hjärtligt än en gång för dom fina presenterna. Själv så hade vi inte köpt några, får bli dubbelt nästa år ;) Efter middagen åkte jag hem och bytte om till träningskläder, hämtade upp Malin och sedan for vi på gymmet och tränade en timme. Nu är jag hemkommen och ska diska bort innan jag tar mig ett varmt bad.

Jag gör aldrig så stor sak av såna här dagar, trots att det känns att det är en speciell dag. Vi kan ta ett exempel. Min fina har alltid överraskat mig med rosor, presenter etc. Idag har han inte köpt något alls till mig och jag har inte köpt något till honom. Vi skämtar alltid med varandra, så jag skojade till det och frågade varför han inte köpt några rosor. Då sa han något väldigt fint. 'Jag älskar ju dig, jag behöver inte köpa några rosor för att visa att du är allt för mig' Hur underbar är inte han? Underbarast i hela världen och jag bara ler när jag tänker på honom. För mig räcker det att ha honom hos mig på alla ♥ dag.

Nu ska jag ge mig på diskhögen och sedan ta ett bad. Imorgon ska jag upp tidigt och springa på löpbandet, det är ju så kallt ute så det blir ingen morgonpromenad iallafall. Kanske är bra att det är runt -30 grader varje dag, då far jag på gymmet. Nu ska det bli hårdträning igen, det har jag lovat mig själv.

Jag hoppas att ni har en mysig dag idag alla fina läsare. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0