Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut

Lycka för mig är att ha dig. Lycka för mig är att somna med dig brevid mig, varje natt. Att vakna upp med dig varje morgon, se in i dina ögon och säga hur mycket jag älskar dig. Lycka är dina kyssar. Dina kramar. Lycka är att ha dig vid min sida. Du har aldrig släppt taget. Vi har gått igenom så mycket och du finns fortfarande kvar.

Inga ord kan beskriva hur lycklig jag är nu. Över vad vi har. Vad vi kommer skapa. Mitt liv vill jag dela med dig.

Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är det något speciellt som har hänt? eftersom du är så lycklig nu? :)

2011-02-08 @ 10:35:50
URL: http://rebelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0