Första bilden - Någon jag umgås väldigt mycket med.



Jag valde att lägga upp två bilder istället för en. Första bilden är på mig och min andra hälft, min storebror. Vi träffas i princip varje dag, så ofta vi båda kan, han är en av mina bästa vänner.

Andra bilden är på mig och min fina pojkvän. Vi umgås väldigt mycket, vi är ju sambos så. Mitt hjärta!

Dessa två pojkar är dom bästa som finns, utan tvekan. Dom finns alltid där för mig, stöttar mig, torkar min tårar, får mig att inse att livet är värt att kämpa för. Dom kan mig utantill och får mig att känna mig betydelsefull. Dom här två människorna är födda på samma dag, lika gamla och är hur bra vänner som helst. Det betyder mycket för mig att dom håller ihop och står varandra så nära. Dom bästa killarna som finns! Jag älskar er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0