Idag är det ingen vanlig dag..

.. För det är världens finaste Mamma's födelsedag! ♥



Ord kan inte beskriva hur mycket denna människa betyder för mig, för oss tre barn. Hon är allt för oss. Den som håller oss uppe när allting känns hopplöst, den som torkar våra tårar och ser med fyra ögon. Hon är den starkaste människa jag känner, utan tvekan. Det Mamma går igenom och det hon klarat är det inte många som skulle orka. Just därför ser jag upp till henne. Hon har visat mig att kärleken övervinner allt, att döden inte kan skilja människor åt. Hon är den mest fantastiska människan som finns. Jag älskar dig Mamma! ♥
Kommentarer
Postat av: Lisa :)

gratta henne från mig, hennes gamla klass! )9:12 ;)

2011-02-21 @ 14:33:42
URL: http://lisaanordiins.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack älskade Sara, utan er är jag inget. Älskar er dubbelt och dubbelt igen <3

2011-02-21 @ 23:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0