Idag är det min lediga dag.

Jag har jobbat hela helgen så därför är jag ledig idag och det känns riktigt härligt. Jag vaknade kvart i sju imorse (jag börjar jobba klockan sju) och trodde att jag försovit mig. Ord kan inte beskriva hur skönt det var att inse att jag faktiskt är ledig idag och kunde somna om. Vaknade kring tio och klev upp, drack kaffe och åt lite frukost. Nu ska jag snart börja byta om och sedan fara in på gymmet och träna. Har bokat bandet från tolv till ett så det blir nog lite löpning och sedan styrka. Senare idag ska jag fara på Finnbacksskolan och vara barnvakt åt lilla Albin ♥ Hans Mamma och min Mamma är arbetskamrater och dom dansar Zumba varje måndag så jag passar på att rå om Albin lite medans hans Mamma tränar. Det är hur mysigt som helst!

Nä nu ska jag byta om och fara på gymmet. Ha en bra dag alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0