Ikväll får jag äntligen mysa med lilla Albin!

Idag har det varit underbart väder ute så jag passade på att vara ute i några timmar, gick runt här på Norrmalm och njöt av vädret. På hemvägen for jag på affären och handlade lite, en jättesöt gubbe stod framför mig i kön och ville att jag skulle dra mitt konsum kort så han fick sin kyckling billigare. Haha! Han var så söt så jag ställde självklart upp. Dessutom vare ju jag som fick poäng så vi båda tjänade på det. När jag kom hem diskade jag bort diskhögen som på något konstigt vänster bildats, förstår inte hur vi lyckas.

Nu har jag precis duschat och gjort mig klar för att åka till Knaften. Mamma hämtar upp mig på en stund och så åker vi. Ska bli så roligt, har sett framemot den här kvällen sen vi bestämde det förra veckan. Älskar att mysa med lilla Albin, han är världens finaste och sötaste bebis.

Hoppas ni får en lika bra tisdagkväll som mig. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0