Jag älskar, saknar, behöver dig.

Allt var så bra tidigare idag/ikväll. Jag skrattade, mådde ganska bra. Åt middag hos finaste Mamma, där Mamma är kommer jag alltid känna mig trygg, som hemma. Men så brast allting. Lyssnade på sorgliga låtar, halkade in på Lycksele IF:s hemsida och bara grät. Varför är du borta Pappa? Jag vill nå dig. Vill hålla om dig. Krama dig. Känna dina varma pussar mot min panna. Jag behöver dig så jävla mycket här nere på jorden. Jag förstår inte att du är borta, det får mig att bryta ihop.

Jag försöker alltid hålla huvudet uppe. Humöret likaså. Men tillslut faller jag ned på botten. Det gör så ont.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är ett rent helvette, men gumman blunda och dröm för du kan känna även om det inte är samma sak. Kärleken är så stark så du känner, det är något jag gör varje kväll när tårarna bränner under ögonlocken och jag vill att han ska finnas, vara och svara mig.



Älskar dig dubbelt <3

2011-02-04 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0