Lista / Tidsfördriv

Vem är i rummet med dig? Jag är ensam hemma för min fina jobbar och jag är ledig.
Vem fick du senaste sms av? Min fina Peder. Ett mycket gulligt sms.
Vem tänker du på nu? Lilla goa Albin som jag ska vara barnvakt åt senare idag.
Vem pratade du senast i telefon med? Marcus ♥
Vems hus var du senast i? Hm. Senaste huset jag var i var nog min fina's barndomshem. I Tjäl.
Vem önskar du var med dig nu? Pappa. Alltid saknad, alltid älskad ♥
Vem är din favoritsläkting? Ha! Vilken fråga. Is inte ens svara på den. Alla är mina favoriter.

VAR

Var är din mobiltelefon?
Här på skrivbordet brevid mig.
Var handlar du mest? Mest på konsum här på Norräng/Norrmalm.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Jag har på mig en träningströja och den har jag 'lånat' av Mamma.
Var åkte du senast bil? Här i Lycksele. Till jobbet fram och tillbaka.

VAD

Vad åt du senast?
Två hårdbrödmackor.
Vad drack du senast? Kaffe m. mjölk.
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta mjukisbyxor.
Vad är den närmaste saken som är blå? En blå pärm som står här på skrivbordet.
Vad har du på fötterna? Ingenting för tillfället, men snart träningssockar.
Vad är din favorit färg? Svart utan tvekan.
Vilken film såg du senast? Bröllopsduellen tror jag?
Vad hör du just nu? If I Die Young med Sam Tsui.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
Haha, ja det har jag gjort.
Hånglat på en bio? Ja.
Hånglat i skogen? Ja.
Tyckt att din kusin är het? Nä, det har jag inte gjort.
Sovit naken? Ja det har jag gjort, gör jag nästan alltid.
Kört över hastighetengränsen? Haha, många gånger.
Målat om ditt rum? Nä det har jag inte.
Dansat framför en spegel? Många gånger.
Fått hicka? Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja. Och jag gjorde det inte vidare snyggt. Inte något jag är stolt över.
Stulit pengar från en kompis? Nej aldrig i livet.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Kan man nog säga.
Varit i slagsmål? Nä inte det.
Smugit ur ditt hus? Haha, har jag säkert ;)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja en gång.
Hånglat med en främling? Nä, inte en främling. Men däremot en människa som jag inte känt så bra.
Älskar eller saknar du någon nu? Jag älskar alla mina nära och kära. Min fina pojkvän. Jag saknar Pappa hela tiden, varje dag. Så ja, jag både älskar och saknar någon nu.
Kommentarer
Postat av: mamma

Abbe <3

2011-02-21 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0