Nu är det faktiskt synd om mig.

Jag har bränt mig inuti hela min högra hand. Skulle diska bort efter middagen och handtaget till stekpannan hade stått över en platta så den var kokhet, jag slängde den all världens väg och bara skrek rakt ut. Fasiken så ont det gjorde! Som tur var så var min hand snabbt under vatten och min fina tog hand om mig så nu känns det lite bättre. Jag blev nog mest rädd, därav tårarna som hann rinna. Det är läskigt att bränna sig.

Jag står över kvällspromenaden ikväll faktiskt, min hand gör fortfarande lite ont och jag är jättetrött. Det blev ju en timme på löpbandet när jag slutade jobba så jag har fått min träning för idag.

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv, försöka ta en dusch och lägga mig i soffan brevid världens finaste människa. Han var så söt idag när jag brände mig. Han strök mig i håret, sa att allting skulle gå jättebra, pussade på mig och tog hand om mig. Jag är världens lyckligaste och han är världens finaste. Utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0