Underbara dag!

Jag är heeelt slut på! Har umgåtts med go svägerskan hela dagen, bara det gör ju att man blir trött ;) Nä nu skämtade jag bara, hon är världens finaste människa. Men vi har tränat hårt idag, i hela två timmar. Först gymmade vi och för mig fick det bli en timme på löpbandet och sedan simmade vi en timme. Tiden går så snabbt när man tränar tillsammans med någon, tänkte inte så mycket på hur jobbigt det var att träna utan det var mest kul så tiden gick snabbt. När vi tränat färdigt och hade duschat gick vi ned på stan en tväris, hittade ett par skitsnygga skor på sporthuset och fina ringar på Lindex men jag höll mig. Har blivit snål den här månaden, förra månaden var en slösar månad så jag får hålla mig till nästa månad med att köpa något nytt. Kul har jag haft idag, tack Malin! ♥

Hittade någon köttbullspytt idag när jag handlade mat så det fick bli dagens middag. Var hur gott som helst tillsammans med ägg och rödbetor, det kommer vi absolut äta fler gånger! Och nu ska vi strax städa lägenheten, egentligen är det torsdagar som är typiska städdagar men imorgon hinner vi inte för att vi ska på hockey så det får bli ikväll istället. Resten av denna kväll kommer jag tillbringa i soffan med goda apelsiner. Känns som ett perfekt avslut på en underbar dag.

Imorgon jobbar jag till kvart över ett, Patrizia var så snäll och bytte tur med mig. När jag slutar ska jag ta mig en lång promenad och sedan fara hem och göra mig klar för att åka till Skellefteå med grabbarna. Blir mysigt och komma iväg lite!


Min fina Mamma skrev den här fina lappen 2005. Jag älskar dig Mamma ♥
Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig av hela mitt hjärta <3

2011-02-16 @ 17:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0