We are more than amazing.

Jag blundar. Där är bara du och jag. Jag ser bara oss och det enda jag kan säga är att jag aldrig någonsin varit såhär lycklig. Du håller om mig som ingen annan, du kysser mina läppar som ingen annan, du älskar mig som ingen annan någonsin kan göra. För mig är du allt. Jag önskar att du kunde se dig själv genom mina ögon, då skulle du få se hur fantastisk du verkligen är. Ingen har någonsin torkat mina tårar som du, du finns alltid där. Försöker få mig att le när jag är som längst nere på botten. Det är guld. Guld värt, verkligen. Är det en dröm det här? En drömvärld, det känns som så. För bra för att vara sant. Jag längtar alltid efter att få träffa dig, trots att vi bara varit ifrån varandra några timmar. Det pirrar lite extra i magen varje gång jag hör att du låser upp ytterdörren och kommer hem. Det här är kärlek. Äkta kärlek. Jag önskar att alla kunde få känna denna känslan, för den är helt magisk

Jag är aldrig rädd i din närhet. Du får mig att känna trygghet. Du får mig verkligen att inse att kärleken övervinner allt. I snart tre år har vi två varit ett, jag ångrar inte en sekund. Jag tänker tillbaka på hur allt var i början, så kämpigt men det var så värt det. Vi kämpade tillsammans. Vi visste att så länge vi håller ihop faller resten på plats, det gjorde det verkligen. Idag är vi fortfarande ett, vi älskar varandra lika mycket som då om inte mer, vi håller ihop, vi stöttar och älskar varandra. Du är min livskamrat. Min stora, riktiga, enda kärlek.

Alltid vi. Alltid, alltid, alltid! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0