You feel like paradise

Ikväll har jag varit ute och gått med min kära svägerska medans min fina såg hockey. Jag gillar inte hockey, iallafall inte att se det på TV. Jag är ju ett Modofan. Jag menar, jag har växt upp bland människor som älskar Modo, min älskade mamma är från Örnsköldsvik så det är bara så. Jag tycker däremot om att se hockey live. En helt otrolig känsla att vara där faktiskt. Förra gången fick vi ju se Olle som var med i idol och så förrförra gången när vi bodde på hotell i Örnsköldsvik så blev vi ju tv kändisar ;)

Jag gick även tidigare idag, i två timmar. Så nu känner jag mig duktig. Älskar att gå, spelar ingen roll hur dåligt väder det är. Jag kan gå i flera timmar oavsett snöstorm. Imorgon ska jag också gå några timmar efter att jag slutat halv två, sedan ska jag hem och duscha och göra mig klar för att äta tacos hos mamma.

Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och sedan duscha varmt. Sen blir det nog några avsnitt av 'Rena Rama Rolf' som blivit vårat tidsfördriv såhär på kvällarna. Love it!

Sköt om er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0