- Något med mig själv jag skulle vilja ändra på

Alltså utsidan eller något med min personlighet? Jag skriver om både och, blir lättast så!

Börjar med utsidan; Jag skulle vilja ha en mer vältränad mage, när jag gick ned trettio kilo så tränade jag inte så mycke mage efter det så den är inte vältränad för fem öre. Sen så skulle jag vilja få bort dom 'vita prickarna' jag har i mitt ansikte. Jag vet inte vad det är riktigt, fettknölar brukar vissa kalla dom. Det är något jag haft i många år nu och ingen kräm har funkat, nu har jag visserligen lärt mig att leva med dom och tänker inte så mycket på det. Men dessa två saker är väl det jag har mest jobbigt med.

Min personlighet; Jag blir väldigt lätt arg. Jag jobbar på det varje dag, att inte skälla ut mina närmsta för minsta lilla. Sedan skulle jag vilja få ett bättre självförtroende. Jag ser mig själv som mycket sämre än alla andra och det är fel. Jag är unik. Men jag kan bara inte ta in det. Jag har svårt för att tycka om mig själv helt enkelt.

Det var väl det.


'Du är fin som du är Sara'
' Åsa, hur kunde vi få en sån fin och snygg dotter?'


Du fick mig alltid att må bättre Pappa. Alltid.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0