2011-01-01

Godmorgon och hej 2011! Jag började det nya året med att sova fyra timmar och sedan jobb till klockan fem idag. Ska bli härligt att tjäna en massa pengar. Nyår igår var jättemysig. När jag slutade jobba och kom hem hade min fina tänt marschaller utanför lägenheten, tänt ljus över hela lägenheten och det luktade gudomligt gott från köket. Han hade lagat citroninbakad kyckling m. bulgur och en jättegod sallad. Han är så underbar:) Till efterrätt åt vi marängsviss! Fram till tolvslaget så satt vi bara i soffan och kramades, sedan slog vi såklart på ettan när tolvslaget närmade sig och lyssnade på 'ring, klocka ring' sedan välkomnade vi det nya året med en skål och en kyss. Kan jag ha haft en bättre nyårsafton? Nä verkligen inte. Jag fick kyssa världens finaste kille på tolvslaget, allt som räknas.

Nu ska jag åka på mitt jobb. Idag när jag slutar klockan fem är vi bjudna på 'nyårsmiddag' hemma hos mamma, sedan blir det en lång promenad och efter det hade vi tänkt åka och sola. Ska bli härligt!

Ha en toppen dag alla fina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0