2011-01-02

Försöker vakna till men det går inte så bra. Jag tyckte att jag la mig ganska tidigt igår men ändå är jag vääldigt trött idag, vill bara krypa ned under det varma täcket och somna om igen. Men det går inte för på dagens schema står det jobb! Jobbar en delad tur idag så jag jobbar nu från morgonen till klockan tolv, då ska jag passa på att ta mig en promenad och sova lite innan jag börjar jobba klockan fyra igen. Känns härligt med en delad tur, då hinner jag vila upp mig inför kvällens jobb. Sen så är det bara för mig att bita ihop, för jag jobbar bara idag och imorgon sedan är jag ledig i hela sex dagar. Känns hur bra som helst!!

Nä nu ska jag gå och hämta mamma's bil som jag skulle få låna idag, ha en bra söndag alla fina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0