2011-01-05

Jag har fått världens bästa 20-års present i förskott av min fina, min älskade storebror och världens finaste Malin! :) Imorse när jag vaknade så hade jag ett guld kuvert som väntade på mig. Inuti fanns ett brev där det stod lite om vad jag kommer få njuta av i helgen. Snacka om att jag blev chockad, förväntansfull och överlycklig. Dom är världens finaste människor utan tvekan. Jag avslöjar överraskningen efter helgen ;)

Nu ska jag fortsätta göra mig klar för att åka iväg till Tjäl. Ska bli så härligt att få komma iväg lite. Först blir det ett stopp i Åsele hos svärmor för middag och sedan åker vi vidare. Imorgon ska jag gå till hälla hade jag tänkt mig, en mil är ju som lagomt ;) Sedan på fredag eftermiddag kommer Marcus & Malin och hämtar upp oss. Längtar!!

Jag kommer nog inte skriva nå mer förren söndag. Hoppas ni får en lika trevlig helg som jag ska ha

Kommentarer
Postat av: marcus

du var verkligen snyggare förr hahahaha. ja älska du

2011-01-07 @ 12:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0