2011-01-14

Då var det fredag igen! Veckorna bara flyger förbi, kan inte förstå att dom går så snabbt. Man hinner ju knappt blinka så är ännu en arbetsvecka förbi, jag jobbar dock hela den här helgen och min fina åker bort så jag får varken vara ledig eller ha något helgmys. Men det ska nog gå bra, jag får fokusera på jobb och träning då ska nog den här helgen flyga förbi också så det blir söndag rätt snart. Man är bra fjantig som gruvar sig för att vara ifrån varandra en helg när man alltid ses annars, men på något sätt så blir det bara så. Peder är min andra halva, jag saknar honom när han är på jobbet till och med. Min fina Peder.

Ikväll ska jag, Marcus och Malin följas till Sidberg för att vara med världens bästa farföräldrar. Längtar! Ska bli så mysigt och vara där en hel kväll, jag älskar att vara med farmor & farfar. Dom är bäst i hela världen.

Nu ska jag klä på mig rejält (det är väldigt kallt idag såg jag) så ska jag ta mig en lång promenad. Börjar inte jobba förrän klockan tolv idag så jag startar denna fredag med en promenad så jag vaknar till!

Ha en fin dag alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0