2011-01-15

Äntligen hemma från jobbet, puh! Helt slut på efter denna arbetsdag, att jobba delat är faktiskt väldigt jobbigt när man inte passar på att vila under rasten. Denna dag började med en försovning, jag lyckades trycka av larmet och vaknade 07:20 av mig själv, såg på klockan och fick paniken. Ringde till jobbet för dom hade försökt få tag på mig, som tur var så skrattade dom åt mig och sa att det inte var någon fara. Men jag blir ändå så förbannad på mig själv, jag ska kliva upp när väckaren ringer och inget annat. Typiskt att jag just börjat på stämpelklockan och så försover jag mig en halvtimme. Typiskt mig. Jaja. På rasten så bytte jag om direkt jag kom hem, drog på mig flera lager tröjor och byxor. Såg att det var -30 ute men jag gav mig ändå ut på en timmes promenad. När jag kom hem var jag alldeles vit i ansiktet och frös, fick tina upp mig själv med en varm dusch. Härligt! Sedan var det bara att laga någon middag som idag fick bestå av blodpudding och bacon, så himla gött! Efter maten bar det iväg på jobbet igen och kvällen har gått väldigt bra, jobbade över cirka en halvtimme så jag tog igen det jag missade imorse. Inte fy skam.

Nu har jag pratat med världens finaste människa i telefon, jag saknar honom så det gör ont. Jag hann till och med fälla en tår medans vi pratade, min fina plutt. Jag hoppas innerligt att morgondagen går fort. Att man kan sakna en  människa så mycket. Det känns så bra att jag vet att jag får träffa honom, det gör så ont att sakna, ännu mer ont gör det att sakna någon som man aldrig mer får träffa. Just därför ser jag framemot morgondagen så mycket. Jag vill bara hålla om min fina pojkvän och aldrig släppa. Han är det bästa som hänt mig, utan tvekan. Han är mitt allt.

Har fruktansvärt tråkigt, vill aldrig mer jobba och sitta själv en hel helg. Tuggar morötter och dricker proviva, ska steka upp lite kyckling som jag ska ha med mig till lunch imorgon och sedan ska jag nog lägga mig och sova. Är riktigt slut på och det känns skönt, kanske jag somnar fort ikväll och slipper ligga och vara rädd. Igår låg jag vaken länge, kanske anledningen till att jag försov mig imorse! ; /

Ha en fortsatt trevlig helg alla fina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0