2011-01-20

Inatt har jag vaknat ungefär tio gånger och kollat på klockan. Vet inte vad det är just nu men jag sover så fruktansvärt dåligt, oroligt. Jag somnade kring tolv igår och sedan vaknade jag första gången klockan ett, knepigt. Tycker det är jobbigt och sova dåligt, man blir så lättirriterad och trött. Jag hade gärna klivit upp klockan fyra då jag vaknade för då var jag hur pigg som helst, nu är jag bara jättetrött och vill lägga mig i sängen igen. Men här ska det inte sovas, ska alldeles strax väcka min fina för han ska skjutsa mig på jobbet. Slutar halv fyra idag, när jag kommer hem ska jag direkt ut och promenera och sedan träna lite Zumba. Sedan blev jag visst bjuden på middag hemma hos Mamma ikväll för min fina ska fara och se hockey i Övik. Jag har tur jag, som har världens bästa Mamma.

Imorgon går jag kortdag och sedan tar jag helg. Skönt! Vi åker nog till Tjäl och blir där över helgen, ska bli härligt och komma iväg lite. Precis vad jag behöver nu.

Ha en bra dag alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0