2011-01-21



Har haft en helt underbar helg. I fredags bestämde vi oss för att stanna hemma och bara mysa, invigde våran nya kaffemaskin och vi är utan tvekan nöjda över vårat köp. Sedan igår klev jag upp lite tidigare för att hinna med en promenad innan vi skulle åka till Tjäl, gick till Lyckan fram och tillbaka. När jag kom hem packade vi väskorna och åkte, när vi kom fram såg vi Modo's match och sedan åt vi en god middag som var efterlängtad ;) Efter middagen for vi upp till Valborg, Peder's farmor (som är världens goaste människa) och där såg vi en bra film och fikade massa gott. Idag har vi åkt lite skoter, vilat, hälsat på Peder's morbror som fyller år. Vi fick god tårta och det var trevligt att hälsa på där igen, inte ofta vi hinner med det. Nu ikväll när vi kom hem såg vi på Solsidan som man absolut inte kan missa och direkt det var slut tog vi oss en långpromenad. Min fina är världens bästa, tack för att du följde med mig ut!

Nu ska vi hoppa in i duschen, sedan ska jag hoppa in i min älskade onepiece och mysa framför en bra film! Kan säga att har ni medium på era kläder ska ni inte beställa en onepiece i den storleken för den är nämligen som ett tält på mig. Jag skulle nog ha beställt small istället, men bättre för stor är för liten;)

Nä nu säger jag nog godnatt. Imorgon är det en ny arbetsvecka och jag ser framemot den. Har härliga arbetstider i veckan och mycket spännande väntar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0