2011-01-22

Nu har jag vaknat till liv, skulle kunnat sova flera timmar till men jag ska ut på en lång promenad innan vi åker till Tjäl. Vi bestämde oss för att åka idag istället för igår, vi fick ju våran kaffemaskin så vi ville inviga den ;) Jag åkte direkt på ICA och köpte kaffe, Latté och Marabou varm choklad till den. Fanns inte så mycket kvar där så min fina beställde efter ännu mer från internet, hur gott som helst!

Nu ska jag ta en powerwalk som det så fint heter, sedan ska jag packa för att fara till Tjäl, äta lunch, hämta ut min älskade onepiece som min fina beställt åt mig och sedan åker vi! Myspys helg.

Hoppas ni får en bra lördag. För det ska jag ha!

Såhär lycklig är jag nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0