2011-01-28

Det är redan fredag igen, hur kan tiden gå så fort? Tyckte nyss det var slut på helgen och en ny arbetsvecka började. Men det är bra, jag vill att tiden ska gå fort. Spännande ;)

Nu på morgonen har jag hunnit vara ute på en långpromenad i det härliga vädret. Det är så himla skönt att det börjar bli varmare nu, man kan ju vara ute och gå i flera timmar! Stötte på Sofia och Elsa när jag skulle gå, Elsa Belsa har blivit så stor! Tyckte nyss hon var en pytteliten bebis som man bar runt på.

Ska alldeles snart göra mig klar för dagens bestyr. Kring två får jag fika gäster och sedan ska jag en sväng på stan. Trots den dåliga lönen denna månad ska jag bränna lite pengar. Tröstshoppa är bra för själen ;)

Ha en härligt fredag alla fina läsare!


Min fina med lilla Elsa Belsa :)
Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så mycke=)

Även fast man såg miffo ut på bilden:p

2011-01-28 @ 12:03:49
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0