2011-01-31

Jisses så trött jag är. Ont i kroppen har jag också. Har inte sovit såhär mycket på länge kan jag säga er, en himla tur att jag jobbar kväll ikväll så jag inte behövde dra mig upp klockan sex imorse. Men nu är det måndag igen, en ny arbetsvecka väntar och det är bara att ladda upp inför den. Ska ta mig en lång promenad alldeles strax, men först ska jag gå och mysa med min sjukling som är hemma idag. Stackarn. Han hostar som en tok och har hög feber, han som nästan aldrig brukar vara sjuk.

Förresten så hade jag väldigt trevligt i lördags. Inflyttningsfesten hos Marcus & Malin var kanon, träffade på gamla klasskamrater och mina fina arbetskamrater på hotellet så det var lyckat. Kan säga att nu dröjer det ett bra tag tills jag far ut igen, hatar att må som jag gjorde igår. Både fysiskt och psykiskt.

Idag vet jag ingenting. Bara att jag har världens finaste kille i mitt liv som gör allting lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0