2011-01-03

Jag är såååååååå trött. Har jobbat hela helgen och nu gör jag sista rycket för att sedan vara ledig i hela sex dagar. Jag behöver sömn, har inte sovit någonting alls i helgen så jag känner mig som en vandrande zombie. Idag jobbar jag bara till 13:15 som tur är, då ska jag bli lite piggare och ta mig en lång promenad direkt jag slutar. Har packat ned en massa kläder så jag går direkt från jobbet, kändes ganska smart. Då skjuter jag inte upp det till senare och sedan blir det inte av. Sen när jag promenerat färdigt ska jag faktiskt hem, duscha varmt och försöka sova några timmar. Ord kan inte beskriva hur skönt det ska bli! Nä nu måste jag göra mig klar för att åka på jobbet. Ha en fin måndag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0