'Drömmar är till för att bli verklighet'

Jag vill ut och resa igen, är hur sugen som helst på att bara packa väskan och åka iväg! Jag har ju bara varit utomlands en gång i mitt liv (om man inte räknar Norge & Finland) så var det första gången när vi åkte till Turkiet/Alanya. Jag har aldrig haft det så underbart någon gång i mitt liv. Så nu känns det som att det är dags att börja kolla på lite resor igen! Mamma ska åka till London nästa Onsdag, snacka om att jag är avundsjuk! Jag vill också åka till London, ska försöka gå och övertala min fina nu om att vi ska börja kolla på lite resor. Han har sagt att han aldrig mer ska flyga flygplan i sitt liv, så får se hur det här går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0