En riktig vän, är en vän som står kvar när dom andra går

Idag tog jag mig en härlig promenad med världens finaste Frida. Det är alltid lika tryggt när vi ses, alltid som vanligt, inga drastiska förändringar och det älskar jag. Hon förstår alltid, min fina vän. Tack för att du finns! Vi båda blev påminda om allt tokigt vi gjort när vi var mindre och jag fick äntligen le på insidan igen. Tänka sig att jag har en sån fin, omtänksam, underbar vän som Frida. Vi har varit vänner i så många år och allt är fortfarande som vanligt, jag behöver dig. Föralltid




Kommentarer
Postat av: Frida

JAG ÄLSKAR DIG!!! <3

2011-01-12 @ 15:13:41
URL: http://friiiiiiiiida.blogg.se/
Postat av: Frida

den är tagen... hm.. jag minns inte riktigt heller. Men datumet är iaf 30/4 ? ;) haha.

2011-01-12 @ 16:32:14
Postat av: Pallan

:) <3 Så länge det känns rätt i hjärtat!

2011-01-13 @ 08:28:04
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0